Aku doa celaka kepada siapa yang fitnah aku!

Posted by KuasaRakyat | 12:53 PM | 0 comments »

Baru sebentar tadi aku log-in blog aku. Tiba-tiba aku hangin. Sebab nya aku dapat message dari Admin ISA. Dia kata aku seperti dalam gambar di bawah ini:


Dia menyerang aku kerana aku dikatakan komen seperti gambar dibawah ini:


Satu je aku cakap sapa yang buat keje ini. Semoga hidup anda dilaknati ALLAH. Anda telah memfitnah saya!

Kepada ISA, jangan tuduh saya begitu. Bodoh la saya kalau komen begitu di blog anda. Takkan saya nak katakan begitu. Saya baru sahaja berblog dan saya hendak sampaikan perkara yang benar. Saya nak berjuang untuk dalam maya ini untuk Pakatan Rakyat. Takkan saya hendak mengutuk blog rakan-rakan Pakatan Rakyat yang lain.

Chatbox di blog tu senang dieksploitasi. Hanya masukkan nama dan dan URL dan enter apa-apa message. Ada orang mahu menfitnah saya.

Sekian

0 comments

Related Posts with Thumbnails