PAPA GOMO pengikut DAJJAL yang SETIA

Posted by KuasaRakyat | 2:25 PM | 0 comments »

Baru tadi aku berjalan-jalan ke blog papagomo. Aku baca la post2 dia. Nak taw la apa yang dia cuba mengarut dan fitnah. Aku terjumpalah post ini:


Aku sangsi dan pelik. Bila masa pulak TGNA dah sampai ke Hulu Selangor plak sebelum solat jumaat.? Sedangkan Tok Guru sampai ke Lapangan Terbang Sultan Ismail Petra jam 4:15 petang.



Dan menurut Sahabat aku pula,setakat jam 7.57p.m,dia masih lagi menanti kehadiran TGNA dan Zaid Ibrahim untuk sidang media di KKB.






SAH la,PAPA GOMO kaki fitnah dan pengikut DAJJAL yang sebenar. Tak abes-abes mengeluarkan fitnah yang mengarut-ngarut semata-mata nak burukkan pemimpin-pemimpin Pakatan. Aku tak tahu la yang ada dalam diri PAPA GOMO ni. Semacam tidak bersalah langsong mengeluarkan fitnah tersebut. Semoga banyak-banyak la bertaubat sebelum mampos. Ko tahu tak,dosa fitnah lebih dari membunuh.

0 comments

Related Posts with Thumbnails