Perdana Menteri Israel, Benjamin Netanyahu dalam satu wawancara dalam program "Good Morning America's" telah mengesa supaya negara-negara yang mengeksport gasoline ke negara Iran supaya menghentikan dan mengenakan sekatan gasoline kepada negara Iran.

In an exclusive interview with "Good Morning America's" George Stephanopoulos, the Israeli prime minister said the possibility that Iran could develop a nuclear weapons program is the "biggest issue facing our times."
"If you stop…Iran from importing…petroleum, that's a fancy word for gasoline, then Iran simply doesn't have refining capacity and this regime comes to a halt. I think that's crippling sanctions," Netanyahu said..
Jelas bahawa, Malaysia telah mengenakan sekatan petrolium ke Iran sejak Mac lagi. Ini adalah seperti yang telah saya laporkan sebelum ini di dalam post saya yang terdahulu. Sila klik sini. Jadi Malaysia telah menyahut seruan Zionis Laknatullah semata-mata mahu mendapat pengiktirafan dari Amerika. Saya kira itu sebablah Malaysia dijemput menghadiri Sidang Nuklear baru-baru ini. Nampaknya inilah sebenarnya rupa wajah pemimpin kita. Sanggup bersekongkol dengan Israel Laknatullah!


Kepada Najib!Lihat muka-muka di bawah ini. Mereka adalah pejuang-pejuang Palestin yang berjihad menentang Zionis Laknatullah!Mereka berjihad semata-mata ingin menegakkan agama ALLAH!Tergamak kamu menyokong Zionis Laknatullah semata-mata ingin mendapat pengiktirafan Amerika dan Zionis?Celaka lah orang-orang seperti kamu!





As-Syahid Rantisi dan As-Syahid Ahmad Yassin

0 comments

Related Posts with Thumbnails