"Datuk Zaid dah tak minum lagi"

“Dia cakap dia dah tak minum lagi," katanya yang disambut dengan senyuman daripada para hadirin.

"Aku bukan nak mengata kau (Zaid), aku cuma dengar cerita. Bukan saya kata...," katanya.

Mohd Ali juga berkata ada pihak yang mengatakan bahawa Datuk Zaid sudah tidak lagi mengambil alkohol.

"Dia kata Datuk Zaid dah tak minum lagi. Betul ke? Orang kata Datuk Zaid minum. Sekarang Datuk Zaid dah tak minum lagi.

"Satu lagi orang kata, Datuk Zaid baru balik haji. Dah dia nak bela, beria-ria," katanya.

Selain percubaan mengaibkan Zaid, peribadi berberapa pemimpin Pakatan Rakyat juga diserang habis-habisan oleh BN.

Bagaimanapun, masyarakat Felda di kawasan itu nyata lebih arif dengan penyebaran foto-foto intim Elizabeth Wong, exco kerajaan Selangor, yang giat dilaporkan media pada April tahun lalu.

Kenal tak malaon ni?malaon ni terlibat dengan dakwaan politik wang. Dia digantung untuk bertanding dalam pemilihan UMNO sessi yang lepas..




Mari tengok video ceramah yang di sampaikan oleh beliau:








Ungkit gambar bogel

"Ada juga yang nak bela Elizabeth Wong, yang terlanjang bogel. Betul tak? Siapa dah tengok gambar dia?," soalnya yang disambut dengan gelak ketawa daripada hadirin.

Program berkenaan jelas dilihat sebagai satu program kempen pilihan raya, namun penganjur program berkenaan mendakwa ia adalah satu program tertutup untuk jemputan khas sahaja.

Sek
umpulan tiga lelaki yang enggan memperkenalkan diri mereka meminta Malaysiakini supaya menghentikan rakaman ketika ahli parlimen Pasir Salak Datuk Tajuddin Abdul Rahman sedang menyampaikan ucapan sebelum itu.

"Saya minta untuk berhenti rakam. Datuk tak mahu rakam," kata seorang lelaki yang cuba kelihatan seperti seorang yang penting.

Krew Malaysiakini bagaimanapun bertegas untuk terus berada di lokasi tersebut, yang terletak kira-kira 70 kilometer daripada Kuala Kubu Bharu.



Kenal tak malaon ini?malaon ni kaki fitnah dan MP yang paling mengarut pernah aku tengok. Kalau cerita bab hujah,dia yang paling bebal sekali.
Beliau pernah di hemtam oleh MP Machang dan MP Gombak sebab memfitnah kerajaan Pakatan Rakyat Perak di bawah pimpinan YAB DS Nizar yang dikatakan boneka kepada DAP dan gadai tanah kepada orang cina.

Jom tengok dia mengarut dalam ceramah sempena PRK Hulu Selangor ini. Sian aku tengok malaon ini.

Ini adalah antara point ucapan dalam video ceramah malaon ni:

1)kutuk kelantan,kelantan miskin,anak kelantan terpaksa berhjarah dibandar2..tidak ada sekolah,universiti,maktab yg dibina oleh kerajaan Kelantan sebaliknya kerajaan Pusat la yang membina semua itu, Kalau kerajaan tak bantu,anak-anak kelantan tidak berpelajaran tinggi seperti sekarang

2) Mengatakan bahawa tiada langsong perancangan yang dibuat untuk-untuk orang islam dan melayu di Pulau Pinang

3) Dia mengatakan bahawa di Selangor,MB Khalid Ibrahim hanya lah patung pagi Teressa Kok,Ronnie Liu dan exco2 wakil rakyat DAP. Yang berkuasa adalh DAP.

4)mendakwa Malaysia adalah satu negara ISLAM yang maju dan diiktiraf dunia









p/s: cuba perhatikan betol2 video-video diatas tu. Ramai gila orang datang dengar ceramah depa. kah kah kah kah

0 comments

Related Posts with Thumbnails